Konec ? ? ?

24.11.2017 22:09

Zdravím po dlouhé době ! :D

Nejdříve se chci všem omluvit, že na tuto stránku skoro nic nedávám.

1] Skončil jsem s děláním videí na YouTube a s děláním MODů do hry GTA: San Andreas.

2] Na můj BLOG budu občas něco dávat, to samé platí pro tuhle stránku.

3] Na mém BLOGu mám několik rubrik do kterých budu nadále přispívat. Občas nahodím nějaké MOJE fotky i sem na tuhle stránku.

4] Budu se snažit častěji psát hlavně sem !

Tak to jsou všechny důležité informace co jsem Vám chtěl sdělit. Ještě na závěr bych chtěl říct, že už na PC netrávím tolik času jako dříve, protože jsem přešel na PS4.

Hraju převážně na PS4 a občas udělám nějaké screenshoty nebo videa, která dávám na FB nebo YT. Ale komentovaná videa nebo jinak upravovaná na PC už nedělám.

Pokud si semnou chce něco zahrát na PS4 tak mám momentálně GTA V, Watch Dogs 2 a The Division. Do Vánoc plánuju pořídit ještě NHL 17 a někdy snad FIFA 18 ! Na PS4 se jmenuji kellne.

 

Tohle bylo několik informací o které jsem se chtěl podělit a určitě se ještě ozvu před Vánocemi a pak před koncem roku xD

Tak zatím se mějte. !

Kontakt

KELLNE Nový Bydžov ... kelllne@seznam.cz